ليه المصريين بيحلفوا كتير؟

سألوا مصرى ليه المصريين بيحلفوا كتير؟
قال: طيب والله العظيم ذى إشاعة
قسما بالله دا إفترا
والمصحف ماهو صحيح
وعهد الله ده ظلم
وربنا إحنا مش كدة


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق