وزير الصحة بإحدى الدول زار مستشفى الأمراض العقلية..
و سأل المدير: كيف تميزون العاقل من المجنون !؟
قال المدير: بسيطة نملأ البانيو بالماء..
ونضع أمام المريض ملعقة و كاس و سطل !!
ونشوف إيش يختار علشان يفرغ البانيو..!!
نقوله فرغ البانيو من الماء وهو يختار
قال الوزير: أكيد الصاحي بيختار السطل.. صح !؟
رد المدير: لا طبعاً.. الصاحي يرفع سدادة البانيو.. طال عمرك..
تحب نختار لك غرفة خاصة، وإلا تقعد مع الشباب بالعمومي..
و أنتم إحمدوا ربكم إنكم ما فكرتوا بصوت عالي
اللي اختار السطل يرفع يده . ههههههههههههههههخخ
و سأل المدير: كيف تميزون العاقل من المجنون !؟
قال المدير: بسيطة نملأ البانيو بالماء..
ونضع أمام المريض ملعقة و كاس و سطل !!
ونشوف إيش يختار علشان يفرغ البانيو..!!
نقوله فرغ البانيو من الماء وهو يختار
قال الوزير: أكيد الصاحي بيختار السطل.. صح !؟
رد المدير: لا طبعاً.. الصاحي يرفع سدادة البانيو.. طال عمرك..
تحب نختار لك غرفة خاصة، وإلا تقعد مع الشباب بالعمومي..
و أنتم إحمدوا ربكم إنكم ما فكرتوا بصوت عالي
اللي اختار السطل يرفع يده . ههههههههههههههههخخ
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق